Waar kunt u terecht met uw vraag
Wilt u een net gekregen product retourneren of heeft u een vraag over uw gekochte producten?
Elke vraag over net gekochte producten zoals: facturen en retourneren, kan per mail gesteld worden aan:
primaire e-mail adres: administratie@relife-coaching.nl
of naar het secundaire e-mail adres: klantenservice@relife-coaching.nl
Vragen over de website of merkt u een storing op de website?
Voor vragen en storingen is het gemakkelijk om een mail te sturen naar de website-beheerder van Re Life. De website-beheerder zal uw vraag beantwoorden en de storing opsporen & oplossen.
E-mail website-beheerder: webmaster@relife-coaching.nl
Omdat Joke Meesters zelf de behandelingen en therapieën geeft, is het gemakkelijker en sneller om via haar mobiel in contact te komen en anders kunt u altijd nog mailen:
Telefoon: (+31) 615 393 151
E-mail: joke@relife-coaching.nl
Als u een productvraag heeft, dan kunt u het beste een mail sturen naar de klantenservice, de klantenservice zal binnen 24 uur antwoorden op uw vraag.
Vul het contactformulier in op de website of mail via: klantenservice@relife-coaching.nl